Aktualności
Komunikat Burmistrza Miasta Poniatowa.
Burmistrz Miasta Poniatowa informuje, że od dnia 7 marca 2016r. przyjmowane będą wnioski na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Poniatowa w roku 2016.
Wnioski można pobrać ze strony internetowej : www.um.poniatowa.pl oraz w Urzędzie Miejskim w Poniatowej pokój 205, tel. /81/ 820 48 36 wew. 26.
Wnioski należy składać w Urzędzie Miejskim w Poniatowej, pokój 205.
Zadanie będzie realizowane w następujących zakresach:
- demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest.
- pakowanie, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest zdemontowanych i składowanych tymczasowo na posesjach.
Prace wykonywane będą przez wykonawcę wybranego w trybie wynikającym z Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, i spełniającego warunki określonych przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej dnia 2 kwietnia 2004r.
Do wniosku należy załączyć:
- Kserokopia zgłoszenia robót dotyczących wymiany pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na inny rodzaj pokrycia bez zmiany konstrukcji dachu złożonego do starostwa powiatowego lub pozwolenia na rozbiórkę lub przebudowę dachu (zmianę konstrukcji więźby dachowej) ze starostwa powiatowego wraz z kopią mapy do celów opiniodawczych z oznaczeniem budynków będących przedmiotem wniosku.
- Kserokopia oświadczenia wykonawcy wykonawcy demontażu zgodnie z § 8 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr. 71 poz. 649 ze zm.)
- Kopia aktualnego dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości.
- W przypadku współwłasności pisemną zgodę wszystkich współwłaścicieli na realizację zadania.